val 2014

idag var det dags för val igen.
jag fick rösta för första gången iår och det var fasen svårt det, var fortfarande ganska osäker på mitt val när jag stod i ett sånt där bås men det partiet jag röstade på är det enda jag har tänkt på inom alla partier så det fick bli så. 
tänker inte berätta vad jag röstade på men kan säga att det inte vart rött iallafall.
jag är så sjukt ointresserad av politik om jag ska va ärlig, har knappt kollat på alla dom här debatterna som varit på tv och i tidningarna.
och om jag fattat rätt så kom sverigedemokraterna på tredje plats & socialdemokraterna vann tror jag, har somsagt ingen koll alls.
men jag känner såhär, att får man rösta så tycker jag man ska göra det! 
för då har man varit med och bidragit till att få det bättre & om man inte röstar så har man ingenting att säga till om och klaga på sen om det partiet man ville vinna inte gjorde det.
så det var det jag ville säga, nu ska jag sova!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0