#världensbarn

igår kväll somna jag vid 23 tiden och vaknade 11.30 imorse, vaknade inte en enda gång utav hostan (tror jag) så det var skönt!
idag har jag inte gjort så mycket alls, varit en sväng på lövsta och kikat på min brors match och dom vann, wihooo!
nu ligger jag och kollar på nånting för världens barn fast det är slut nu..
snart ska jag se på kvällens disney film som är bernard & bianca, älskar den! och äta ben & jerrys som jag också älskar.
imorgon är det en ny skolvecka och jag börjar 14, men dom kommer och ska kolla på elementen vid typ 8, så det sög ju lite känner jag..
aja, ska läsa lite bloggar nu tills filmen börjar!

btw, så kommer det komma upp ett inlägg med 20 sanningar om mig ikväll, så håll utkik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0