100 dagars

igår var det 100 dagars på oscars,
jag hade varit pepp hela dagen och när jag kom hem från skolan duscha jag & fixa mig i 100 år för jag var så pepp!
sen åkte vi till lokalen där vi hade förfest, väl där var det jätteroligt!
klockan 22 snåret gick jag malin & ida till oscars och redan då var det jättelång kö..
lite efter 23 började jag redan bli less, så gick då istället till m och sov där, mycket roligare 😌
imorse vaknade jag runt 6.30 pågrund av hans jäkla alarm 😴
men lyckades somna om till 10 och vid 12.30 var jag i lokalen igen för att städa.

nu är jag på dansen & ska snart dansa lite.
sen ikväll ska jag bara chilla eftersom jag ska jobba imorrn!

men nu ska jag äta så vi hörs något nångång ✌️


så nöjd var jag i tisdags över nånting, kommer inte ihåg..

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0