måndag

i helgen har jag haft en bra helg!
hade barcelona träning i fredags och det gick himla bra, sen på kvällen var jag bara hemma med anton och kika film & åt godis.
i lördags var jag först i öp-hallen mellan 8.30-11, gjorde fika inför alla matcher som skulle spelas då.
när jag kom hem somnade jag en timme, sen duscha jag samt fixade mig eftersom jag skulle på revyn på kvällen, den var bra!
när den var slut åkte jag till körfältet mot jennie och krökade lite där innan vi drog till oscars, vi köade i 1 timme haha.. men väl inne var det roligt och sjukt mycket folk!
igår var jag sängliggandes hela dagen, fast var inte bakis utan mest för att det var skönt.
sen mot kvällen åkte jag iväg och sov hos en.
nudå, ligger i sängen och lyssnar på denna jävla blåst, gruvar mig som fan tills jag ska gå ner till bussen..
snart ska jag kliva upp och äta frukost & sen börja röra mig hemåt 😊





vart ett frieri på revyn, så himla fint!!


haha jag & jennie körde på likadan klänning i lördags ✌️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0