söndag & 1 februari

just nu sitter jag hemma hos malin, hon spelar tv-spel och så pratar vi om allt möjligt.
igår var jag först i sporthallen med min bror och kikade på judo, det var roligt.
sen på kvällen åkte jag till malin, det vart en spontan utgång och dom är ju bäst!
vi var på oscars och det var helt okej, men roligare att va där en fredag!
lite innan det stängde tog jag med mig en kompis på donken och sen tog jag taxi hem.
idag är det inte lika roligt då jag har blivit förkyld, vart det igår då jag redan hade ont i halsen..
& i fredags hade jag först barcelonaträning och sen var jag på basket med jennie, och när den var slut gick jag till malin en sväng innan jag for hem!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0