söndag återigen

igår kväll var jag med jennie & amelia och kollade på melodifestivalen, vi åt gott och pratade om allt möjligt!
när dom åkte till krogen så åkte jag hem.
för imorse jobbade jag mellan 8-14, dagen gick fort och den gick bra förutom att jag fick min kvinnligavecka, så har en sån sjuk jävla mensvärk och ingenting hjälper.. har ju inget preventivmedel så både värken och humöret ligger på botten..
denna vecka kommer bli jobbig, kommer skifta som tusan i humöret 😩
sen ikväll har jag inte gjort nånting, skönt faktiskt!

vart dock lite ledsen över en grej nu för ett tag sen, trodde verkligen inte jag skulle reagera såhär, men det är nog antagligen för att jag har mens.. 

men nu tänker jag släppa det och fokusera på det som gör mig glad istället!

imorgon är det måndag & ny vecka, jag har ingenting planerat imorrn förutom ett samtal som är klockan 13 så sovmorgon får jag!

på onsdag är det 100dagars också (!!??!!!)
alltså det känns så sjukt, kändes som jag nyss började gymnasiet! 😳

men nu ska jag he på en film och
1. hoppas att jag somnar fort och min mensvärk är borta imorrn
2. hoppas på att han ska höra av sig och vill va med lillamig, känns som jag behöver det nu! 


denna hund är den finaste jag vet, förutom min bästa ängel lazy ❤️










hahaha alltså detta var så kul!
visste inte ens det gick och lägga såna här ord 😂


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0