1 januari 2015

jaha, så var det nytt år igen.
tyckte det kändes som igår det var sista dagen på 2013, det här året har gått så sjukt snabbt!

igår var jag hos johanna med henne och ebba, vi åt 3-rätters och drack lite.
sen åkte vi till malin och var där hela kvällen.
vid tolvslaget gick vi ner till badhusparken, där var vi inte alls nå länge för det var halt, kallt och jag var inte på humör.
jag och johanna gick på donken och åt och sen gick vi tillbaka till malin en stund.
efter ett tag gick jag johanna och oscar hem, mötte ted också så vi gick tillsammans över bron.

idag då, är lite bakis men mest är det förkylningen som tagit stryk..
klockan 16 ska jag börja jobba så ska snart börja röra mig dit.
jobbar imorrn också mellan 8-15, sen efter det ska jag bara va hemma och försöka bli frisk innan skolan börjar igen!

har några bilder från gårdagen men dom kommer i ett annat inlägg då jag använder min brors dator justnu, så vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0