candy crush

sen vi hördes sist har väl inte så mycket hänt, var hemma i helgen och tog det lugnt bara, kollade på min bror när han hade matcher i både basket & innebandy, det var kul!
nu sitter jag och har fotolektion, spelar candy crush och är ashungrig så får inte mycket gjort..
håller även på att leta balklänning & kollar på tatueringar, ska snart bygga på mina rosor och jag vet vad jag vill ha & tror det kommer bli awesome 😍
idag slutar jag så sent som 16.40 och sen ska jag dansa klockan 18 så kommer vara dötrött när jag kommer hem..










ska även försöka få denna balklänning såld så ni får hojta till om ni är intresserad! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0