helg 😍

sen vi hördes sist har vÀl inte sÄ jÀttemycket hÀnt förutom det vanliga.
dans & skola.
i mÄndags va jag och fixade mina ögonfransar + ögonbryn, vart jÀttenöjd och kommer absolut att gÄ dit flera gÄnger!
bokade Ă€ven tatueringstid, fredag den 13 ska jag dit, lĂ€r ju dö đŸ˜‚âœŒïž
idag har jag varit pÄ samtal uppe pÄ nexus och det gick ocksÄ bra.
fick Àven höra komplimanger pÄ dansen, har pratat om mitt gymnasiearbete och Àntligen bestÀmt va jag ska göra, sÄ det har varit en bra dag idag!

imorgon Ă€r det Ă€ntligen fredag och det ska bli sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ skönt med helg 👏
ska dansa mellan 15-17, sen ska jag pÄ basket med jennie & sen efter det ska vi förkröka lite och sen fÄr vi se vart vi hamnar!

men nu ska jag fortsÀtta kolla pÄ rakt in i hjÀrtat och fika

medans jag gör det kan ni ju va sociala pÄ bÄde snapchat & ask.fm

http://ask.fm/fridavagberg
snapchat ~ fridavagberg 

















Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida VĂ„gberg

RSS 2.0