snart helg igen 🙏

det Àr redan torsdag & det betyder att det Àr helg imorrn!
i mÄndags började dansen igen ocksÄ och jag har fortfarande trÀningsvÀrk i baksida lÄr haha..
idag började jag skolan 11.45, hade en lektion och sen Ät jag lunch med malin innan hon skulle ivÀg pÄ annat och jag Äkte ivÀg till mormor och fika & prata lite, lÀngesen vi sÄgs sÄ det var kul!
nu ligger jag i soffan och kollar pĂ„ tv, har precis duschat efter att jag kom hem frĂ„n dansen. 
ska snart fixa iordning fika och sÀtta igÄng en film.
imorgon Ă€r jag ledig och det ska bli sĂ„Ă„Ă„Ă„ skönt eftersom jag knappt sov nĂ„tt inatt, klockan 7 imorse fick dom för sig att borra i trapphuset, jag tyckte inte det var lika roligt 😮
det jag har planerat för imorrn Àr en danstrÀning klockan 15-17, sen fÄr vi se vad jag ska hitta pÄ.

men nu Àr jag hungrig sÄ vi hörs!


sĂ„na hĂ€r mackor ska jag ordna 😍👏


köpte mig en ny klÀnning igÄr, himla nöjd!


igÄr frös jag sÄ inÄt jÀvla helvete, trodde verkligen att jag inte skulle överleva men det gjorde jag ju uppenbarligen!






tur man har bra humor. đŸ˜‚âœŒïž


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida VĂ„gberg

RSS 2.0