midsommar imorrn

igår var jag runt på stan med min bror, vi kikade runt & jag var även på körskolan en sväng.
sen åkte anton hem, jag mötte jennie på hennes jobb & så gick vi på eastern palace, satan va gött det var 😍
när vi kändes oss nöjda gick vi hem till jennie, drack kaffe, åt glass o bara pratade om allt möjligt som vi är bäst på!
sen gick jag hem en snabbis innan jag for till m och sov där!

nu ska jag fika & sen sova, sov så sjukt dåligt inatt..

imorgon är det midsommar o den ska firas i ås med elin med mera, blir nog superkul! får se om jag sover där eller om jag åker hem.


juste, var med angelicca & ida i tisdags, det var kuligt!




förra året gick jag med dunjacka på midsommar, vägrar göra det iår igen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0