måndag

har tänkt skriva ett inlägg sen igår, men har inte haft tid, men nu har jag det!

i fredags jobbade jag, sen hade jag barcelona träning.
efter det vart det en spontan utgång med elin & ida, vi var först på g3 och sen oscars. det var supertrevligt! 😊
& sen gick jag och sov hos en kompis.
i lördags var jag bakis hela dagen och kvällen, vi hade middagsgäst, så jag var bara hemma och tog det lugnt.
igår var jag på stan med elin, vi åt lunch på asia wok och sen gick vi runt bara.
fick med en svart tröja och ett par byxor, ska dock lämna tillbaka byxorna..
sen på kvällen åkte jag till m och sov där.
idag då, har varit med jennie.
åt frukost/lunch på waynes och sen gick vi runt ett tag innan vi åkte hem till jennie. hon har rensat garderoben så fick med mig några tröjor hem!

nu är jag hos mormor och ska äta middag, ska iväg på antons träning sen och lämna lite newbody grejer jag sålt!













kanske har lagt ut den här redan? 
men det gör inget!


skolan är igång igen efter sportlovet, eller jag är ju ledig måndagar så börjar imorrn!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0