en månad senare

här har det ekat väldigt tomt!
har haft tid att skriva men inte haft någe o skriva om, men kan bjuppa på ett inlägg idag.

den 23 mars tog jag mitt pickopack o for till barcelona med 14 andra danstjejer!
det var dags för tävling igen, det gick himla bra och det var så skönt att åka dit igen! 
vädret var helt okej, eller ja det var rätt bra väder jämfört med här hemma!
kom hem tisdag den 29e, då beställde vi hem mat från frösö fast food o sen somnade jag rätt fort.

på onsdagen var jag tillbaka på jobbet igen, fick massa komplimanger o jobbet gick bra!
sen på torsdagen var jag med angelicca, åt lunch på bbq garden o gick runt bara.
sen fredag lördag söndag jobbade jag, brukar inte tycka om att jobba helg men det gick faktiskt bra!

i måndags träffade jag a, åkte runt lite o sen sov jag där, det var kul att träffas igen!
sen nu varje dag har vi haft dansträningar och ljussättning, det är snart dags för vårshow så allt ska se perfekt ut!

idag då, skulle ha varit på delegeringsutbildning, så åkte dit men efter ett tag började jag må riktigt dåligt, vet inte om det är magkatarr då jag inte haft en lugn stund sen jag kom hem från barcelona eller om det är magsjuka, det återstår att se!
o jag som har planer hela helgen.. får se hur det blir med dom!

nu ska jag äta upp mitt smörgåsrån o sen kika på one tree hill.

varnar för bildbomb!




































här är alltså lyckotårar, så ni inte tror nå annat!















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0