2016

jaha, så var det nytt år igen!
gårdagen spenderas med jennie andré simon o alexander. det bjöds på 3 rätters, drickspel o fyrverkerier hos andrés syster innan vi drog en sväng på g3!
hade en riktigt bra kväll, och idag har jag jobbat mellan 15.15-21.00, och nu har jag precis kommit hem efter att ha åkt lite bil med andré.
nu ska jag kika på film och sen får vi se om jag ska träffa en eller om det blir imorrn.

ja men 2015 då, det har varit ett väldigt upp och ner år, mått både jättebra o jättedåligt.
det som har hänt 2015 är att först började jag sista terminen på gymnasiet och allt inför studenten planerades.
sen började jag träffa en kille jag trodde det skulle vi någe med, men tyvärr inte, men vi har en bra relation som vänner idag!
sen i april for jag och ett gäng från wendlas iväg till barcelona för danstävling, det var en sjukt kul resa och tävlingen gick super!
i maj började det närma sig studenten med stormsteg och först var det bal på gamla teatern och sen mösspåtagningsbal i wargens sporthall.
började även då träffa en kille men blev inge där heller.
i juni då, studenten kom o det var så sjukt jävla roligt!!!
sen jobbade jag nästan hela sommarn o så kom roligaste veckan på året, stråket!
sen vips så var det redan december och jag fyllde 20 och hade en toppen dag!
men nu är det 2016 och jag hoppas det blir mitt år 😊






































här är bara några bilder från fina stunder av 2015!
bilder från min födelsedag o jul kommer i ett senare inlägg för nu är jag hungrig 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0