en rejäl miss

här ekar det ju riktigt tomt men kul att ni kikar in ändå!
jag har jobbat ungefär varje dag sen vi hördes sist, har även hunnit med en utgång, mycket häng med jennie o bästis andré.

har som inget vettigt att berätta, dansen drog igång idag också, det var himla skoj o kommer ha en sjuk träningsvärk imorrn, men det är bara skönt!

har ju inte visat er bilder från när jag fyllde år eller julafton så det kommer nu!





































här har ni ett gäng bilder o kika på från sist vi hördes!
nu ska jag kolla på världens bästa serie, one tree hill o sen sova! 
imorrn ska jag luncha med världens bästa jennie o sen kanske gå på basket på kvällen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0