sveriges nationaldag

i torsdags jobbade jag tummelisa, det var den årliga städdagen, så vi vuxna tillsammans med barnen gick och plockade skräp kring området.

i fredags var jag med angelicca, vi fikade på wedan, bokade på tatuerings & piercingtid & va en sväng på bolaget.
på kvällen var jag ut med johanna och filip på allstar, himla skoj!
i lördags jobbade jag först på öfk & sen direkt ner på allstar för ett kvällspass, och jävlar i mig vad folk det var! men kul var det 😃
i söndags gjorde jag ingenting, sov typ hela dagen!
igår var jag med jennie, vi var och åt på max.
idag har jag varit på jamtli med angelicca, det är ju nationaldagen så den spenderades självklart på jamtli!
nu sitter jag hemma och dricker kaffe, klockan 18 börjar jag jobba på allstar!

nu: bilder från förr



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0