sunday funday!

får panik för att dagarna går så fort, känns som att det är söndag varje dag haha!

sen vi hördes sist så har jag hunnit med att äta lunch med johanna, varit förbi tummelisa och lämnat lönepapper, kollat på älsklingsemma på balen och kollat på alldeles för mycket på one tree hill.
i fredags hade jag mitt första pass på allstar, jobbade från 15-20, det jag gjorde var att ta beställningar & servera, det var så himla kul!
igår jobbade jag igen, mellan 21-02.30, jobbade på nattklubben i garderoben och det var jättekul.
idag har jag jobbat på lövsta en sväng.
nu ligger jag i soffan och kikar oth, snart ska jag gå ner på fastfood och beställa mat, det är jag värd tycker jag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0