nattblogg!

det är nu 1 december, alltså börjar julkalender om faktiskt några timmar bara, mamma har köpt en varsin chokladkalender till mig och anton såsom alla andra år!

det är då 18 dagar tills jag fyller år
23 dagar till julafton
& 30 dagar till nyår och endast 30 dagar kvar av 2012, fast ja om man ska tro på vetenskapen så har vi endast 20 dagar kvar eftersom det är sagt att jorden ska gå under 21 december.

jag tror inte ett skit på det faktiskt, eller ja, händer det så händer det ju..

jag kanske ska göra en "innan jag dör" lista att uppfylla inom dessa 20 dagar.
sån där tanke som endast kommer nu när man ska sova, natt tankar helt enkelt!

men liksom, tänk om jorden faktiskt skulle gå under?
då finns vi aldrig mer, jag hinner vara 17 i 2 dagar, hinner inte fylla 18 och inte ta studenten..

nej jag hoppas verkligen inte att "2012" inträffar, den filmen är riktigt bra faktiskt, spännande och hemsk.

nej nu ska jag inte skriva mer om detta, jag ska istället lägga mig i min värma säng och kolla på någon film, fast egentligen borde jag sova eftersom jag ska upp och gå runt i stan imorgon vid typ 10/11 tiden & jag behöver min skönhetssömm.

okej, godnatt på er finisar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0