nyårslöften

 
 
 
under ett bra tag har jag suttit och tänkt ut mina nyårslöften och jag tänkte dela med mig av dom.
 
* börja gymma & träna mer
- det enda jag tränar är dansen eftersom jag inte har idrott på skolan, och jag har känt länge att jag vill börja gymma och bygga upp dom få muskler jag faktiskt har.
och även träna mer, så istället för att ta bussen eller få skjuts till skolan eller stan: gå eller varför inte cykla!
nu när snön försvinner och värmen börjar komma fram, så ta fram cykeln och cykla!

* ät mindre godis och chips
- jag äter sötsaker i princip varje dag och det är inte bra!
på helgen är det okej, men ser man en film med familjen en vardag och blir sugen på nått, gör iordning gurka & morots stavar med dipp till, det är riktigt gott & nyttigt!

* spara pengar
- så fort jag har pengar köper jag alltid upp dom på massa onödiga saker,
och jag vill ju ha en systemkamera eller en ipad, så nu jäklar ska jag börja spara istället för och slösa!

* hitta en bra kille
- det har varit ett löfte i många år! att hitta nån som gillar mig för den jag är.
en som inte dissar. jag är otroligt less på att bli dissad och det jobbiga är ju att jag faller så lätt för killar, det räcker med ett hej från en kille..
 
det är nog det jag önskar mest, en bra och fin kille!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0