when i walking on the street they say: hey sexy

tjo!

hanna vann bb igår, tror alla som har facebook vet om det också!
ska nu fika lite och sen sova, äpplen med kanel :D

hade 2 lektioner idag, spanska och matte.
fick tillbaka spanska provet och jag hade ett b!! alltså nästan mvg :D
sen på matten fick jag ett tråkigare besked, skolan går sämst för mig, har typ inte ett enda godkänt betyg förutom i svenska, idrott och spanska.
så alternativet är att byta linje och det kommer kännas så jävla jobbigt.. men om det kommer ge bättre resultat i skolan så kommer jag självklart att byta!
får ju gå kvar med min klass också om jag vill men då kommer det bli riktigt jobbigt för mig så jag har ett svårt beslut att välja!

imorgon går jag från 9.55 - 16.15 dryyygt!
men ska träffa jennie imorrn kväll så det kommer bli riktigt bra!
har saknat henne trots att vi sågs i april.

men nu ska jag fika, hörshej!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0