people say never regret something that once made you smile,but what if what once made you smile now makes you cry?..



ibland undrar jag vad som gick fel.
du sa att du tyckte om mig, och det var den absolut lyckligaste dagen i mitt liv.
det är på kvällarna då jag ligger i sängen som jag memorerar våra sms konversationer i huvudet, jag kan dom fortfarande ut och innantill.
jag saknar dig så otroligt mycket även fast du faktiskt är ett svin och fast mina vänner säger att jag ska glömma dig för jag är värd bättre.
men jag skiter i vad alla säger, det är dig jag vill ha, det är dig jag är kär i.
om du bara förstod så skulle allt vara mycket enklare!
jag saknar sättet du såg på mig,
sättet du tog på mig,
sättet du kramade mig på,
saknar hela dig.
 
du hade nånting speciellt som ingen annan har.
jag har aldrig känt såhär för någon förut, aldrig haft så starka känslor till någon.
 
snälla kan du bara bli min igen, så jag kan bli lycklig någon gång.
jag var lycklig med dig, jag vill inte vara utan dig.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0