friday baby

både i onsdags & i torsdags efter jobbet så har jag träffat jennie, vi har fikat, gått på stan & bara pratat på som vanligt!
igår kväll var jag förbi m en sväng, pratade lite & lämnade lite grejer.
idag jobbade jag 7-16, när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och hedde i en färgbomb i håret för att fixa till det lite och sen har jag även fixat mina naglar!

nu ligger jag på sängen och lyssnar på musik men ska snart sova.

imorgon åker jag iväg till göteborg i en vecka med mamma, min bror ska spela gothia cup så vi ska dit vi med.
det är även mina enda semestervecka så det ska bli skönt o komma bort ett tag!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0