midsommardagen

igår på midsommar vart jag hämtad av emma vid 14, sen plockade vi upp 3 grabbs innan vi åkte ut till ås & huset vi skulle vara i.
vi åt en lunch & började dricka ganska precis när vi kom fram & sen rullade det på bra hela kvällen, med lekar, mat, deeptalk, oändligt med rökpauser ja och så vidare,
vid halv 12 tiden ish fick jag och hampus skjuts till stan, vi kände för krogen så vi gick på g3, & där var det kul och inte påtok för mycket med folk som det annars brukar va..
sen vid 2/3 tiden mötte jag m och vi for ut till frösön på ett så kallat äventyr som han så fint kallade det, men det var bara öldrickning så jag vet inte ja..
efter nån timme cyklade vi (eller ja han cykla) hem till han o somnade ganska så fort!

jag hade en superbra midsommar, är väldigt nöjd 💃🏼

idag har jag solat en sväng då det bjöds på finväder, även haft momma o john här på fika, jag har sovit en stund och nu har jag kikat på en av dom nya beck filmerna och även nyaste johan falk filmen, dom får båda 5/5 i betyg 😍

nu ska jag kolla tv och sen sova, imorrn har jag inga planer förutom att äta med/hos johanna!










dessa va bilderna jag tog igår, använde inte mobilen alls igår, (väldigt stort för att vara mig!)




alltså joel kinnaman, snacka om en riktig 10-poängare 😍😩


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0