jag har varit sjuk sen i onsdags, har knappt gjort nånting så därför har jag inte skrivit nånting.
men ikväll har vi varit och ätit hos mammas kompisar, vi kom hem för typ en timme sen & jag har legat och lyssnat på musik sen dess.
nu ska jag sova för jag är trött, imorgon ska jag jobba mellan 16-20 (om jag är feberfri, det vill säga!) men bjuppar på lite bilder från dom senaste dagarna!







i torsdags så ramlade jag utanför sporthallen precis när jag hade gått upp för trappen, vet fasen inte hur eller vad jag gjorde för att ramla men det var så fruktansvärt kul så jag skrattar åt det fortfarande!
ingen såg mig som tur va 😅













var final på mello ikväll, och när jag hörde måns låt första gången så tippade jag honom som vinnare & visst hade jag rätt! 😌




ja, kalla mig fjantig om ni vill!
men nu när jag ligger hemma och är sjuk så har jag typ inget och göra,
så ni får hemskt gärna ställa frågor till mig & snapa någonting roligt!

http://ask.fm/fridavagberg
snapchat ~ fridavagberg 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0