resfeber

ifredags & igår var jag ut.
ifredags med elin och emma på oscars 
& igår g3 med johanna.
har haft 2 superroliga kvällar och det känns av idag ✌️
igår efter krogen gick jag iallafall till en kåmpiz och sov.
sen idag har jag tränat inför barcelona!
åker på onsdag och har redan resfeber och har börjat packa lite smått också.

nu ska jag kika film med mamma & fundera över lite saker och ting & en och annan person.























ett antal snapchats sen i onsdags.
alltså snapchat är såååå beroende framkallande, vet inte hur många jag skickar på en dag 🙈

adda mig vetja & släng iväg nånting fint!
~ 👉 fridavagberg 👈


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0