frågor om mig

Hur gammal är du?
- jag är 21 år, fyller 22 i december.

När vaknade du idag?
- typ runt klockan 9.

Vad åt du till frukost?
- 2 digistivekex & ett äpple haha.

Nämn tre saker man kanske inte vet om dig:
- jag får alltid sendrag i fötterna när jag har sex.
- jag hatar folk som smaskar och släpar fötterna i backen/golvet.
- jag har 10 stycken tatueringar & ska snart göra en till!

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
- jag är mest nöjd över mina ögon & mitt leende, och minst nöjd med mitt hår och mina ben.

Något du ogillar hos andra?
- jag klarar inte av folk som tycker att dom är bättre än andra, folk som snackar massa skit.

Vad är du tacksam över?
- jag är tacksam över min familj, mina vänner & att vi lever så bra som vi kan & att vi har rent vatten.

Vad har du gjort idag?
- jag har jobbat på öfk matchen.

Vilken film såg du senast?
- jag kollar på frost nu!

Är du besatt av nånting?
- jag är besatt av cola & choklad.

Hur går du helst klädd?
- är jag hemma har jag alltid morgonrock, annars svarta jeans och bara en enkel tröja.

Är du morgon eller kvällsmänniska?
- kvällsmänniska, är såååå trött på morgonen.

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
- hemkunskap & svenska.

Vad köpte du senast?
- choklad & cigg.

Vad har du i dina fickor?
- nycklar, hörlurar, läpsyl.

Vilken är din favoritaffär?
- ica maxi!!!!


Vilka smeknamn har du?
- friden & fridolf.


Vilka är dina största svagheter?
- att jag alltid ger upp för lätt och tror för dåligt om mig själv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0