måndag

denna helg har varit ganska bra ändå! 

i fredags var jag ledig, så jag spenderade den hos jennie, vi fikade, drack kaffe & snacka skit.
på kvällen åt jag middag med johanna, sen gick vi till kajsa och firade att hon fyller år imorrn, det var en bra kväll!
i lördags var jag på dans en sväng, sen på kvällen var jag på rödön och hade överraskningsfest för älskade malin som har fyllt år!
det bjöds på tacos, alkohol, uppträdanden och massa skratt.
igår gjorde jag ingenting, ganska skönt! eller jo jag var på dans haha.
idag då, jag har inte alls mått bra..
vaknade med 39,5 i feber och värk i hela kroppen, frossa och hosta, så typiskt att jag ska bli sjuk igen....
så jag har legat i sängen hela dagen och kollat på sex and the city & några avsnitt av blacklist, diggar den serien!
imorgon ska jag på samtal uppe på
nexus, ska bli så skönt.
sen ska jag på umo en sväng och sen hem och vila.
men nu blire godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0