en bra dag!

igår var jag och broder på allstar och kikade på öfk som hade bortamatch & det blev minst, så det var bra!

idag har jag hunnit med en lunch på pause med min älskade malin, inte träffat henne på 100 år då vi alltid i princip jobbar om varann.. surrade på om allt möjligt!
sen jobbade jag på allstar mellan 16-20, det gick bra, men det var så lugnt så tiden gick ganska segt.. har jobbat där 3 gånger nu och jag trivs verkligen jättebra! toppen kollegor har jag!
nu har jag typ precis kommit hem, ska kolla några avsnitt av blacklist tänkte jag och sen sova.
imorgon om jag har tur ska jag träffa min favorit ida och älsklings akira 😍



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0