det kommer till en gräns

okej, jag måste få skriva av mig om lite grejer.

orkar ni inte läsa så gör inte det.
jag skriver inte det här för uppmärksamhet eller för att folk ska tycka synd om mig utan jag måste få skriva av mig.

ibland får jag perioder då ingenting är bra, jag är deprimerad hela tiden och vet inte riktigt vad det beror på.
jag tycker att jag är asful, jag hatar min kropp, jag känner att jag inte är bra på nånting, jag blir sur och grinig på mina vänner och min familj fast jag inte vill det.
jag är stressad över nånting jag inte vet.
vi har vårshow på söndag och jag kan inte danserna, vi åker till barcelona med dansen om 2 veckor och jag känner mig inte taggad på att åka.
jag har gjort dumma grejer och val och har sårat en för mig väldigt viktig och fin person som jag tycker så mycket om!

när jag får såna här perioder så är jag ledsen och deprimerad vissa dagar och andra dagar mår jag jättebra men tyvärr så väger som sämre dagarna tyngre.

men somsagt, jag vill inte få massa kommentarer om att jag söker uppmärksamhet och folk som tycker synd om mig fast dom inte bryr sig ett piss!
jag behövde bara få skriva av mig och lätta på mitt hjärta, det är väl det bloggen är till för?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0