ny månad & måndag

ja alltså veckorna går och det ekar tomt här men jag har som ingenting roligt att berätta för er för jag gör typ inget roligt om dagarna..

men ja sen sist så har jag jobbat, både på älsklings tummelisa & andra förskolor på frösön, jag har färgat håret, varit med min älskade angelicca, hängt med jennie, gått på promenader runt hela frösön känns det som.
i fredags jobbade jag på lövsta för det var fotboll, sen på kvällen var jag hos oscar och drack lite vin och bara surra.
i lördags var jag på dansgalan i nälden med amanda, det var himla skoj! i söndags var jag bakis som ett djur, jobbade även på öfk, trodde jag skulle frysa ihjäl!
idag har jag varit på samtal på nexus, sen var jag hos jennie i hennes nya lägenhet.
imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, hoppas på jobb!
annars har jag blivit tvingad att städa lägenheten & så lär jag ta en prommis.
nu ska jag kika på beck och ni ska få kolla på en bildbomb!
p.s bilderna är inte i ordning, men lev med det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0