drop it low

hejhejhej!

har precis tid nu att skriva åt er :D
sitter och har naturkunskap nu, eller jag har inte det så jag gör samhälle!

jag slutar om en timme och det ska bli så skönt!
ska dock till hälsocentralen och kolla min jäkla tå som verkligen gör svinont..
sen åker jag hem och äter och duschar.
sen åker jag tillbaka till stan igen, ska på banken och lämna papper om min lön, ska visa upp min navel också & sen vid 15 går jag och isabelle upp till sporthallen och kikar på föreningsrugby!!

sen efter det tar jag med mig isabelle hem och äter middag och sedan blir det vårshow :D nervös men vafan, kul ju!
kommer ha show hela helgen, ikväll vid 19, imorgon vid 15 & 19 och jag har sett allas nummer och den är verkligen värd att gå på!

på måndag är det valborg också, och den kommer att "firas" med isabelle,och sen sover vi antingen hos mig eller henne!

men nu ska jag jobba lite samhälle innan jag ska till farbror doktorn! :D


bild från mitt arkiv!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0