du är drömmarna jag drömmer ibland!

efter ungefär 2 timmars psykologi pluggande så är provet klart! ett hemprov vi fick i onsdags och jag började ikväll och det ska vara inlämnat imorgon! alltid ute i sista stund (a
skolan idag var seg, hade först mattestöd men dock kom inte läraren..
sen engelska, det var drygt!
sen var det lunch,
& efter det svenska och samhälle. det var väl helt okej!

gymmade efter skolan med isabelle, som vanligt, det var kul! (a
dock har jag förstört en kota i ryggen..

gick ner på stan sen och fyllde på mitt busskort & köpte en kalender, den var fin!

jaja nog om min dag, den var tråkig!

jag ska hoppa in i duschen nu och sedan sova. det ska bli skönt!

åh men btw, jag har lärt mig att dricka kaffe nu! jättenöjd :')




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0