we all want that special love

tjena då!

har precis dammsugit mitt rum och gud så fint det blev då!
jag ska snart gå ut och gå i finvädret, vet inte riktigt vart jag ska gå men framåt ska jag!
sen ikväll ska jag och mamma till mammas kompis, jag tror jag ska med iaf.

igår var jag ju somsagt hos min faster på middag, det var mysigt och otroligt god mat!
träffade min kusin & farbror som jag inte har träffat på över ett år så det var jättekul!

kom hem vid 11 tiden och då slocknade jag direkt..

ja annars då, looooov!
nej nu ska jag gå och borsta tänderna och sen gå till mamma!
hörs!

ja juste!
igår när jag kom hem hängde det en påse på dörren med ett påskägg, ett kort & en chokladkanin!
det var ifrån min bästavän isabelle <3 gud så glad jag blev då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0