footprints in the snow

idag har jag varit med johanna till ungdomsmottagningen, ätit pannkakor hos farmor med min bror och sett på 4 av 6 johan falk filmer med johanna och kajsa, nu sitter jag och väntar på att mina filmer jag har laddat ner ska laddats klart!
imorgon var det tänkt att jag skulle se på film med dom nämnda flickorna ovanför, men jag ska träffa en person istället, om jag skriver vem det är blir det världens ståhej från folk så jag håller det för mig själv!
oklart om han spenderar natten här eller inte, vi får se!
nu ska jag gå och borsta tänderna och hoppas på att filmerna är klar när jag kommer tillbaka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0