rubrikerna som ska stå här tycker inte jag om..

jag kom typ nyss hem från stan/johanna.
kom till johanna vid 14 tiden idag eller ja igår kanske man ska säga, då började vi göra iordning med dukning och sånt, sen var det kräftskiva som gällde och folket rullade in!

vet inte hur länge vi var hos johanna, men vi drog till stan efter ett tag, jag, kajsa, isabell, dennis, peter & patrik. och som alltid när man är ute med kajsa och dennis så hamnar vi alltid på kebab baren.. men det var gott den här gången också!
johanna och alex kom efter ett tag också, men sen drog jag johanna alex iväg med emil på en biltur och sen skjutsade han hem mig, väldigt snällt om honom!

jag hade tänkt visa några bilder från kvällen men det är nå knas med sladden så det ville inte funka..
nu ska jag lägga mig och se på film och sen sova, har en lång dag framför mig imorgon med barnpassning och middag hos mormor och morfar, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0