tankar och känslor.

nu när jag har fått chansen att gå om ettan och börja om helt så ska jag fan lyckas med skolan!
jag ska va med på varje idrottslektion och inte klaga på att jag har ont nånstans då jag inte ens har det, jag ska vara med på lektionerna och inte börja med läxorna dagen innan, utan jag ska helst börja med dom den dagen vi får dom, och jag ska även med på den där jävla fjällvandrings/övernattnings grejen från onsdag till torsdag, förra året var jag inte med men då hade jag faktiskt urinvägsinfektion eller hur det nu stavas på riktigt!

nu ska jag förbereda mig för sängläge, börjar 9 imorgon, vet inte riktigt när jag slutar men när jag slutar ska jag och johanna gå och söka jobb. men det tar vi imorgon!

godnatt på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0