you learn.

ligger i soffan och trycker i mig massa godis och choklad, mensvärk är inte kul men godis hjälper!
har inte så hemskt mycket att säga, har iaf bokat upp resten av veckan.
ska kolla på film med johanna och kajsa imorgon, på fredag blir det utgång med johanna, på lördag blir det kräftskiva med johanna, kajsa, dennis, elin med mera. och på söndag ska jag äntligen få träffa mina älskade små skruttar! saknar welma som en tok, lilly har börjat gå så jag måste lära welma på söndag!
på måndag ska jag även sätta i tandställning på nedertänderna, och det kommer göra ont.. speciellt när jag har förkylningsblåsor på tungan.. nu ska jag se på film och fortsätta äta, ni som har mitt nummer får gärna slänga iväg ett sms :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0