året som gått.

jag skulle vilja ge er en sån här summering av året för varje månad, men jag kommer typ inte ens ihåg vad jag har gjort varje månad.. men ni kan få en lista av det jag kommer ihåg & även lite bilder för att göra inlägget till roligare!

- jag har piercat naveln, på torsdag är det 1 år sen.
- jag har tatuerat mig
- jag har fått tandställning både både övre och nedre tänderna, dom på dom övre fick jag 31 januari så det är också snart 1 år sen, och på dom nedre den 1 oktober.
- jag har jobbat mitt första år åt kommunen som faktiskt var roligt!
- jag har gått om första året på gymnasiet
- jag har varit på gotland med min familj
- jag har spenderat många kvällar med mina bästavänner jennie & amelia
- jag blev kär
- jag har förlorat en bästavän
- jag har insett vilka fantastiskt bra vänner jag har!
- jag har skrattat otroligt mycket
- men även gråtit ungefär lika mycket
- jag har haft 2 dansuppvisningar, 1 med en inflammerad tå & en med öroninflammation.
- jag har spenderat många dagar med 2 av mina absolut favoriter, velma & lilly
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0