i gave you my heart, now i want it back!

fick en fråga om jag kunde berätta några saker om mig själv, och det har jag ju gjort så många gånger förut, menmen..
 
- jag är livrädd för katter.
- jag älskar te
- är hellre ute och festar än har myskväll med familjen
- "xD" är nått av det värsta jag vet, men jag skriver det ändå haha.
- min mamma är mitt allt
- jag har en tatuering & en navelpiercing, det vet nog dom flesta hehe..
- jag är besatt av justin bieber
- jag skulle vilja träffa niall i one direction
- utan dansen mår jag inte bra
- jag har otroligt lätt för att bli kär & otroligt svårt att glömma/släppa personer
10 stycken sanningar blev det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0