ibland är en dröm det finaste man har.

sitter just nu och försöker smörja in min tatuering, haha svårt och göra det själv..

igår var jag ut med johanna, vi var i brunflo på helenas överraskningsfest, det var en kul kväll & hon blev superglad när hon kom dit så det var bra! vid 2 åkte jag och johanna till stan igen och skulle träffa alex, & klockan 4 kom jag hem. och jag frös, jag frös så in i helvete!!

vaknade imorse vid 11 och städade lägenheten eftersom farmor skulle hit på middag.

nu hade jag tänkt göra mig en kopp te och kika lite på one tree hill. börjar 11.35 imorgon och går till 16.45, drygare....

ja det var det, vi hörs nått!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0