tattoo's

hej på er!
jag har nu insett att ingen serie kommer ta one tree hill platsen i mitt hjärta, jag har börjat se om one tree hill avsnitten och även fast jag redan sett dom så blir man ändå lika överraskad när något händer, den serien är så ruggigt jäkla bra!

jag håller även på att kika ut en till tatuering haha, skaffar man 1 vill man bara ha fler och fler!
jag ska ha en på handleden och jag håller nu på och kikar om jag ska ha en text eller något motiv.
ska nog ringa och boka en tid efter nyår, nu när jag väl faktiskt har en borde jag ju få göra en till! :D

nej nu ska jag återgå till one tree hill, vi hörs imorgon!

godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0