tro på dig själv

idag har jag varit på skolan och haft 2 lektioner som bestod av 2 prov, ett i matte & ett i engelska.
det gick väl sisådär.

gick sen på gouter med felicia, carolina & emma och tittade när dom åt, ekonomin räckte inte riktigt till..

sen gick jag upp till matmästarn och åkte med john hem till mormor och morfar och åt lunch & fikade.

är fortfarande här men ska snart ta bussen ner till mammas jobb för att sedan gå med henne hem, snäll som jag är :)

ikväll ska hon bort så det blir jag och anton hemma, vi ska väl bara kolla på film och så!

imorgon är det fredag, vet inte om jag ska ut eller om jag väntar tills på lördag då jag ska ut med johanna, det är ju final i xfactor också, så det vore kul och se!

nej nu ska jag börja klä på mig och gå ut i kylan och vänta på bussen.

skriver mer sen!

så blev tatueringen förresten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0