jag behöver inte dig om du väljer annat före mig.

jag kom hem från gotland, orkar inte berätta vad vi har gjort men det har varit kanonväder! solade och badade varje dag typ.

när jag kom hem träffade jag jennie och amelia, vi gick på hemköp och köpte gotta och sen gick vi till mig och bara pratade.

idag har jag inte gjort så mycket, packat upp och lite sånt.
imorgon ska jag och min familj till våra grannar som bor i gimdalen över natten, det ska bli mysigt!

sen har jag typ bokat upp hela veckan, ska på bio på onsdag eller torsdag kväll, ice age 4!
ska även klippa mig och färga håret på torsdag.
på fredag ska jag ut med johanna & på lördag ska jag ha filmkväll med jennie och amelia.

nu ska jag se på film och fika, hörshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0