det är upp till dig nu, jag är beredd att satsa.

inatt tänkte jag dygna, men det gick inte som planerat.. vid 3 gav jag upp!

nu sitter jag och lyssnar på massa tokio hotel låtar, haha snacka om nostalgi!
ska snart till mormor också, ska äta där och så. ska även hoppas på att favoriterna är hemma så jag kan va med dom!
ska fortsätta med tokio hotel nu, tänkte bara uppdatera om vad som händer liksom!

Tokio Hotel – Monsoon
Tokio Hotel – Scream
Tokio Hotel – Ready, Set, Go!
Tokio Hotel – Don't Jump
Tokio Hotel – Break Away
Tokio Hotel – Forgotten Children
Tokio Hotel – Hilf mir fliegen
Tokio Hotel – Spring nicht

fortfarande lika bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0