drick den då!

jag har precis duschat och sitter i soffan med en kopp te & ska snart sova. jobb imorrn!
ikväll har jag gått runt berget med johanna och kajsa, det var riktigt skönt och jag är stolt över att jag orkade mig runt haha!
somsagt så mådde jag som förtjänat i går morse, kom fram till mammas kompis vid 13, då gick jag direkt och sov och vaknade sedan klockan 16. riktigt skönt var det och sova!
orkar inte säga så mycket om vad vi gjorde men vi hade iaf jättemysigt!
kom hem idag vid 13 tiden tror jag, då åkte jag direkt till mina älsklings ungar och var med dom ett tag.
nu ska jag dricka upp mitt te och sen somna till någon film, ma höres!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0