i need a boyfriend, i need you

och idag har vädret gjort mig deprimerad..
var in till stan en sväng idag och kikade på ett par grymt snygga skor jag ska köpa när lönen kommer, 899 kronor men det är det fan värt!
har filmmys nu ikväll med mamsen, vi har sett the darkest hour & water for elephant, den var verkligen grym!
igår var jag ute också, började med att jag åkte till jamtlibryggan med anna och några från hennes klass och satt där och chilla ett tag. sen splittrades vi och jag & anna gick mot österäng där det från början inte var nå folk alls där förutom annalina maja och ebba.
men efter ett tag kom det fler och fler folk och dom flesta var 96 som kom från björkbacka. efter lite krångel så blev det att jag var med maja nästan hela kvällen, träffade även hennes kompis jocke som var jättesnäll!
träffa jättemånga snälla och fulla 96or och även folk man inte träffat på länge så det var jättekul!
träffade även på marcus på donken så han gick med mig hem, snällt! <3
nu ska vi se på joe jättegorillan!!
och imorgon kommer jag va på lövsta och kolla när bror min spelar lite fotboll, härligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0