kanske men för livet?

sommaren 2007 sprang jag i en trappa, halkade och satte mig på högra foten.
jag var helt inne på att den var bruten, men efter många röntgen bilder såg dom att det bara var en spricka men jag fick ett par kryckor.
läkarna sa att jag skulle lämna tillbaka dom när foten var bra, men jag har inte lämnat tillbaka dom och just idag behöver jag dom igen.
enda sen jag fick sprickan har jag haft problem med foten, det syns till och med på den att nått är fel.
och när jag duschade så halkade jag och landade just på höger fot så nu har jag fruktansvärt ont!
så hej kryckor ungefär!

hittade ingen bild på högra foten men så ungefär kommer jag gå runt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0