living isn't fucking easy

jag hade rätt om att jag skulle grina till kvällen är din, huvva vad jag grinade! kändes som jag var förkyld i ögonen..

sitter just nu och kikar på charlies angels, haha har fått nå fnatt om den filmen! ser den jämt.
ska sova inne i mammas sovrum inatt med min bror för mamma ska upp tidigt imorgon och då ville mina lilla broder att jag skulle sova med honom och det klart jag kan göra det!¨

skola i morgon också, är ju söndag nu! men det är inte många dagar kvar!! längtar som tusan till sommarlov, dock ska jag jobba dom första veckorna men sen är jag ledig så det är gött!

men ska fortsätta se på film och sedan sova!
hörs imorgon :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0