så mycket bättre för oss.

mina 2 sov kompanjoner lämnade nyss mig efter en filmkväll här.

började med att jag mötte upp min alldeles för saknade vän jennie, då vandrade vi in till stan och satte oss på torget och bara pratade om allt möjligt.
sen gick vi upp på donken och köpte mcflurry och satte oss på torget sen igen.
amelia kom sen och satte sig med oss, vi gick till hemmakväll efter ett tag och köpte godis.
kutade sen upp till hemköp och köpte chips dipp dricka och gräddfil haha!
sen började vi vandra mot mig, tog ett stop på statoil också och hyrde filmer.
sen hade vi våran tradionella filmkväll!

nu ska jag börja fixa mig för att sedan träffa johanna, vi tänkte åka till jamtli och kika vad som händer där i dag på sveriges nationaldag!
men nu måste jag skynda mig, vi hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0