snatteri.

jag kikade igenom massa bloggar och hittade en lista på min klasskompis jennifers blogg som jag snodde. hoppas hon inte blir ledsen i ögat på mig nu!

Dag 1 – En bild när du var liten
Dag 2 – En bild som betyder mycket
Dag 3 – En bild när du ler
Dag 4 – En bild på dig och någon du älskar
Dag 5 – En bild på dig och en/flera vänner som du litar på
Dag 6 – En sommarbild
Dag 7 – En bild som gör dig glad
Dag 8 – En bild som väcker minnen
Dag 9 – En bild på ditt/dina syskon
Dag 10 – 5 bilden i ”Mina bilder”
Dag 11 – En bild på ditt intresse
Dag 12 – En bild på din vardag
Dag 13 – Den senaste bilden på dig
Dag 14 – En bild på en person som gör dig glad
Dag 15 – En knasig bild
Dag 16 – En bild som du aldrig lagt in
Dag 17 – En bild på ditt/dina husdjur
Dag 18 – En inspirerande bild
Dag 19 – En bild på din kärlek
Dag 20 – En bild på din förebild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0